Klacht indienen

U kunt online een klacht indienen als u niet tevreden bent over hoe wij u hebben behandeld. Bijvoorbeeld omdat uw brief niet of te laat is behandeld of omdat u onjuiste informatie hebt gekregen. Of omdat een medewerker onbeleefd tegen u is geweest. Is uw klacht al door de gemeente behandeld en bent u het niet eens met de afhandeling of wilt u uw klacht liever persoonlijk bespreken? Dan kunt u terecht bij de ombudsman.

Wat u moet weten

Wilt u een klacht indienen over uw buurt? Bijvoorbeeld over kapotte verlichting of losse stoeptegels. Dan kunt u een melding doen

Schriftelijk doorgeven

 U kunt uw klacht ook schriftelijk doorgeven. Stuur uw brief naar: Gemeente De Wolden, Postbus 20, 7920 AA Zuidwolde. Of mail naar gemeente@dewolden.nl. Geef in uw brief of mail de volgende gegevens aan ons door: uw naam, adres, telefoonnummer en uitleg over de klacht.

Na uw klacht

  • Binnen 1 week nadat wij uw klacht hebben binnengekregen nemen wij contact met u op. Wij leggen u dan uit wat wij met uw klacht gaan doen
  • U kunt eventueel uw klacht in een gesprek verder toelichten. Van dit gesprek maken wij een verslag
  • Als wij uw klacht hebben onderzocht, sturen wij u een brief. Hierin staat wat we met uw klacht hebben gedaan en hoe we uw klacht afhandelen. U ontvangt deze brief binnen 8 weken nadat wij uw klacht hebben ontvangen

Contact met de gemeente

Maak online een afspraak voordat u langskomt op het gemeentehuis. Of bel met de gemeente.

Vandaag bereikbaar tot 16:30 uur

Openingstijden

Vandaag gesloten Morgen van 08:30 tot 13:30 uur

Bezoekadres

Raadhuisstraat 2

7921 GD Zuidwolde

Postadres

Postbus 20

7920 AA Zuidwolde

gemeente@dewolden.nl

Verstuur een veilig bericht